Moj internet dnevnik
  • 31
Blog - prosinac 2006
srijeda, prosinac 20, 2006
Pošto me nema jedno vrijeme, htio bih zaželjeti svima vama mirne i blagoslovljene blagdane, te puno sreće u novoj 2007.  godini. Sa nekima od vas ću se naći, sa nekima čuti, a vraćam se poslu sredinom siječnja.
Do tada: puno vas voli vaš ribolow!

ribolov @ 21:01 |Komentiraj | Komentari: 10 | Prikaži komentare
ponedjeljak, prosinac 18, 2006

Osim spavanja, klope, promatranja maca iz susjedstva, moj mačak ima prvoklasan smisao za igru i grebanje kože na ruci.

Nije mi jasno samo zbog čega promatra mace, kad je steriliziran. Neki dan promatra on macu iz druge ulice, a bome i ona njega zapazila... nakon nekoliko minuta promatranja izdaleka, odluči on prići k njoj. Svidjelo se to njoj i ona krene prema njemu umiljato i radoznalo. Smoki digao glavu i rep ponosno i došao do pola puta, kad mu padne na pamet da je steriliziran...  Onda je samo kratko pozdravio macu i okrenuo se kao da ima tobože nešto važno delati i jurne brže-bolje kući.

Igra skrivača koji sam spomenuo u naslovu on izvodi na svoj način. Ugura glavu u jednu prozirnu vrećicu (!), koja mu je uvijek na raspolaganju i onda čučne, nadajući se da ga nitko ne vidi. Onda ja prolazim pored njega, praveći se da ga ne vidim, a on iznenada skoči i zgrabi mi nogu. Osim toga, skače na sve što se u tom položaju kreće pored njega. Ja čučnem i prolazim mu rukom pored glave, što on koristi da ostavi krvavi autogram na ruci sa ožiljcima koje ćete moći vidjeti jednom prilikom. Najradije jurca za nečim što navežem na špagu i vučem po podu. Ako mu vrećica slučajno spadne s glave, dalje se neće igrati, jer nije fer od mene ako ga "mogu vidjeti".

Evo kako se Smoki sakrije u vrećicu i učini nevidljivim.

Inače, ima malo čudan bioritam (gledano s našeg stajališta - njemu je to normalno). Spava preko dana, a noću od 01 - 05 mu je vrijeme za igru i ludovanje po stanu, krevetu, ormarima i spravama za vježbanje. Ako zaspim u to vrijeme, a vrata nisu zatvorena, skoči na krevet i hvata nešto... Kad se probudim i upalim lampu, gleda me širokim, ponosnim pogledom u stilu: "Opet je nešto bilo na vašem krevetu i ja sam ga otjerao" ...

ribolov @ 18:17 |Komentiraj | Komentari: 8 | Prikaži komentare
subota, prosinac 16, 2006
    Svaki dan, kad dođem kući s posla, Smoki čeka pred vratima stana (čuje kad zalupim ulazna vrata na zgradi) i onda me pozdravi visoko uzdignuta repa. Dok čeka da se presvučem i prezujem, miluje se o noge i strpljivo promatra moj ritual koji izvodim sa svim tim krpama. Onda zna da ću ga uzet na ruke i nosit ga po kući, a on će biti visoooooki i važan. Uzmem ga dakle u naručje i krećemo u obilazak svih 11 prozora u stanu, tako da svisoka može vidjeti napolje, zatim svih predmeta koji su na zidovima.

Posebno mu je zanimljiv sat sa termometrom, barometrom i hygrometrom. Tu on svakodnevno očitava vrijednosti i memorira ih u glavici, pa na osnovu toga izračuna kakvo je vrijeme danas vani i kakvo će biti sutra. Na taj način može planirati hoće li sutra moći na terasu i kako dugo. Osim toga, znat će i da li se isplati čekati da se pojavi susjedova maca, jer ona isto izlazi samo kad je vrijeme povoljno.

(vidite kako sa zanimanjem promatra barometar)

Kad ga nosim, prođem i pored žene, a ako ona sjedi, Smoki izbjegava pogled u njene oči, ignorira je ili je pogleda važno, ovlaš, s visoka. Ignorira njen smijeh i dozivanje i samo mi šapicom da signal da idemo dalje.

Pregledavši sve što se nalazi u toj visini, on zauzme svoje mjesto na stolu kraj kompjutora i sređuje utiske. Imam osjećaj da se zamisli i da računa, prognozira, uglavnom kao da je u nekom transu gleda prazno u neku točku na zidu... Tek nakon nekog vremena dođe k sebi i počne se uređivati i pogled mu opet poprimi ovozemaljski sjaj.
ribolov @ 19:50 |Komentiraj | Komentari: 4 | Prikaži komentare

Smoki je ime mojeg mačka. Jako je inteligentan,   zna napamet nabrojati sve vrste Whiskasa u sosu koji postoje. Najdraži su mu od lososa i janjetine, to znam po dva pokazatelja. Jedan je da mu se zjenice očiju rašire u sekundi, kad vidi da sam uzeo whiskas od lososa ili janjetine (paketići se razlikuju po bojama, koje on lako raspoznaje). Drugi pokazatelj je još jasniji - ta dva pojede bez ostataka, čak poliže posudu... Nakon jela skoči na prozorsku dasku ispod koje je radijator i  liže zadovoljno i kao u nevjerici brkove i njušku desetak minuta. To mu je vječiti ritual nakon jela.

Veoma rado uči i igra se.  Najradije se igra po zavjesama, koje vise do poda. Sakriva se iza njih i "napada" nešto što on smatra žrtvom. Naravno, pri tome lijepo izgrebe i izbuši finu tkaninu zavjese ili svojim preciznim noktima iščupa pokoju okicu tkanine za koju se često zakači. Osim igre, kao i sve mačke tako i on ima svoje navike. Preko dana spava, preko noći se igra i lovi nevidljive neprijatelje po spavaćoj sobi i po krevetu gdje spavamo.

Spava najradije u ormaru na jednoj mojoj crnoj majici, koju sam otpisao već dugo zbog dlaka koje više ne mogu skinuti. Unutra nema propuha, a i mračno mu je pa nema problema ako je vani dan i njemu se pridrijemalo. Nokte brusi najradije na jednoj od 10 tapiciranih stolica od blagavaonici i tu naravno ostavlja neizbrisive tragove.

Sve ga zanima, a posebno ono što je u pokretu. Često čeka pored printera dok se stranica printa i gura glavu unutra, kako bi prvi pročitao što se ispisuje i da prekontrolira kvalitetu ispisa. Ako ne pazim, zna skočiti na papir koji izlazi iz printera i učini ga neupotrebljivim dok se tinta još nije osušila.

ribolov @ 12:13 |Komentiraj | Komentari: 10 | Prikaži komentare
srijeda, prosinac 13, 2006
   Crna silueta šume, koju sam vidio pred sobom počela je polako dobivati zelene obrise. Magla nad vodom se tromo kretala nošena jutarnjim povjetarcem. Još pokoja zvijezda se nazirala na vedrom nebu, sa naherenim mjesecom uz sam rub horizonta. Tišina zore bivala je polako prekidana prvim, još uvijek snenim pticama. Kapljice rose po travi, šašu, granama, šatoru i štapu kojeg sam držao u rukama činile su to proljetno jutro hladnim i svježim.

Polako sam se i ja razbudio i postao svjestan ovoga što sam opisao. Iz sna me probudio prodoran zvuk elekronskog indikatora, znak da je šaran zagrizao i da vuče neumorno strunu s role. Sad stojim tu sa štapom u ruci i osjećam trzaje ribe koja se bori na drugom kraju strune, trzaji su teški, dugački i ja samo držim štap čekajući da vidim na koju će stranu definitivno krenuti. Zviždanje napete strune odaje snagu ribe i ja hvatam savinuti štap čvršće i namještam ga da imam oslonac na cijeloj podlaktici desne ruke. Rola na mahove otpušta strunu, prateći i amortizirajući bjegove i udarce ribe. Dok je riba tako daleko, uzimam drugom rukom svoj ogromni podmetač, čiji obruč i mrežu potapam u vodu, kako kasnije ne bih pravio nepotrebne zvukove i pokrete, kad riba bude u blizini. Svaki trenutak nepažnje i kriva kretnja može dovesti do gubitka ovakvog kapitalca. U trenutku kad osjetim da riba malo posustane u otimanju i bijegu, namotam nekoliko metara strune na rolu i strpljivo čekam dalje promatrajući strunu i smjer kojim reže površinu vode.

Naravno, takva borba traje i do sat vremena, zavisi od veličine ribe. Desna ruka, kojom držim štap na kraju boli od šake do ramena, a prsti ostaju neko vrijeme zgrčeni, kao kad nosite tešku torbu dugo vremena u istoj ruci.

Zora se polako pretapala u jutro, a nebo je na istoku sve više preuzimala modrina. Zvukovi šume i prirode bivali su glasniji i jasniji... Ona magla se polako razilazila, dok je vjetar lagano njihao travu i lišće. Čučnuo sam kako bi me riba što kasnije primijetila i što manje se preplašila u poznatoj borbi uz obalu... Uživanje u punom smislu te riječi obuzme me do zadnjeg atoma i iz zahvalnosti prema ribi, koja mi je to omogućila, nastojim što je moguće više amortizirati njene udarce i borbu, kako se nebi povrijedila...

Jedno od buđenja koje svakom ribolovcu naplati svo vrijeme, trud i uloženi novac.

ribolov @ 17:22 |Komentiraj | Komentari: 10 | Prikaži komentare
subota, prosinac 9, 2006
U desetom selu živi Antuntun
U njega je malko neobičan um
On posao svaki na svoj način radi
Jaja za leženje on u vrtu sadi
Kad se jako smrači, on mrak grabi loncem
Razlupano jaje on zašiva koncem
Da l' je jelo slano, on to uhom sluša
A ribu da pjeva naučiti kuša
Na livadu tjera bicikl da pase
Da mu miše lovi, on zatvori prase
Guske sijenom hrani, snijegom soli ovce
A nasadi kvočku da mu leže novce
Kad kroz žito ide on sjeda u čun
Sasvim na svoj način živi Antutun

ribolov @ 14:18 |Komentiraj | Komentari: 6 | Prikaži komentare
petak, prosinac 8, 2006

>KLIK<

Ovdje dajem link na neke od mojih crteža u Photoshopu. Sve je crtano prostom rukom bez trikova i kopiranja s fotografija. Jednostavno gledam predmet i crtam. Predmet ili sliku nekog motiva.

Naravno, treba kliknuti na minijaturnu sličicu, da bi se vidjela povećana.
ribolov @ 18:28 |Komentiraj | Komentari: 12 | Prikaži komentare
Još jedna od ribičevih sposobnosti: crtanje, odnosno slikanje.
Crtano u photoshopu prostom rukom.

ribolov @ 16:06 |Komentiraj | Komentari: 3 | Prikaži komentare
srijeda, prosinac 6, 2006

Zagorska mužika je slična slovenskoj, a ovo je zagorska himna...
Nadam se da će funkcionirati, kao cvergline sopile. Da vidim gdje sad trebam prčkati da ono prenesem ovamo. Idem probat kao na forumu:

KLIK

Tamo se klikne na play, naravno.
Tako, sad još da snimim zapis, naručim kavicu i isprobam...
ribolov @ 10:14 |Komentiraj | Komentari: 16 | Prikaži komentare
ponedjeljak, prosinac 4, 2006

Znaš što slijedi...
Ipak je ona bila nešto što vrijedi,
Pa kad se onog jula nismo potukli
Zbog njene časti,
Zar ćemo se sad zbog ovih očajnika
Željnih vlasti?

ribolov @ 14:50 |Komentiraj | Komentari: 3 | Prikaži komentare
subota, prosinac 2, 2006
Jedan običan dan u našem selu, idem na autobus i čekajući doznam kaj ima novoga kod nas na selu. Priča jedna žena drugoj povjerljivim tonom, da to nitko drugi ne čuje, a glasna je da se može prek do groblja čuti.

- Jooooj, znaš kaj sam jučer doznala... Štefica se mora ženiti z onim dečkom s kojim je već par let... (znaš - trudna je!!!)... Nisam niti ja do ščera znala, pak mi je ona sama povedala. A znaš kaj veli? ... Jadnica je jako iznenađena kak je ostala trudna s tim dečkom, a tak su se jako pazili i veli da je imala same oralnuga seksa z njim... Kajgod, mislila sem si ... od oralnuga seksa nemreš same tak zatrudneti... mora da ga je on tebi dobre debelo zaoral...
ribolov @ 07:49 |Komentiraj | Komentari: 4 | Prikaži komentare
Pakar internet marketing, Menerima jasa Konsultasi dibidang internet Marketing

12.1.2018. 7:44 :: Jual tas Rajut Murah
Pusat Kerajinan Rajut.
menyediakan sepatu rajut, tas rajut, selempang rajut, dll

12.1.2018. 10:04 :: Konsultan Digital Marketing
Konsultasi Digital Marketing Terpercaya!!
12.1.2018. 10:05 :: Agen Minyak Kutus-kutus
Sembuh tanpa Obat!! Pakai kutus-kutus
15.1.2018. 16:10 :: Obat Asam Urat Terbukti Paling Ampuh Herbal Terbaru
Obat herbal de nature
15.1.2018. 21:09 :: Obat kutil kelamin wanita tradisional paling ampuh
16.1.2018. 18:19 :: DJ Hendra R
Free Download Lagu Mp3 Dugem House Music Nonstop Remix Fungkot Terbaru Dj Hendra R [HR]
20.1.2018. 23:08 :: DJ MATRA 21 DISCOTHEQUE
FREE DOWNLOAD MP3 DUGEM MATRA 21 DISCOTHEQUE CLUB JAKARTA
23.1.2018. 21:08 :: DJ MATRA 21 DISCOTHEQUE
26.1.2018. 23:14 :: DJ MATRA 21 DISCOTHEQUE

29.1.2018. 10:57 :: Kelamin seperti bintik memerah dan jika disentuh trasa nyeri
Obat sipilis herbal ampuh
29.1.2018. 11:29 :: Obat Alami De Nature Indonesia
toko pedia obat alami de nature
29.1.2018. 15:56 :: Kapsul Obat Sipilis Untuk Pria Dewasa Sampai Remaja
Obat sipilis herbal ampuh
29.1.2018. 16:29 :: Obat Alami De Nature Indonesia
toko pedia obat alami de nature
30.1.2018. 11:24 :: Obat herpes genital manjur cepat sembuh
Obat dompo herpes paling ampuh
30.1.2018. 16:23 :: Obat gatal herpes paling ampuh cepat sembuh
1.2.2018. 5:45 :: Dj Leymon
Free Download Lagu Mp3 Remix Breakbeat Mixtape House Music Nonstop Remix Terbaru Dj Leymon
1.2.2018. 10:25 :: Obat Batuk, flu, panas, sariawan dan radang tenggorokan
OBAT TBC HERBAL
1.2.2018. 10:27 :: Sakit perut sampai ke pinggang belakang apakah batu ginjal
Obat batu ginjal alami
1.2.2018. 15:26 :: Sakit perut sampai ke pinggang belakang apakah batu ginjal
2.2.2018. 9:58 :: BAB berdarah, perut kembung disertai nyeri dan panas
Mengatasi wasir agar sembuh total

2.2.2018. 14:57 :: Penyebab dan solusi atasi sakit saat BAB

17.2.2018. 6:49 :: PENYAKIT SIFILIS (RAJA SINGA)
PENYAKIT SIFILIS (RAJA SINGA) yaitu penyakit infeksi bakteri yang ditandai dengan munculnya luka tanpa rasa sakit.